Cankels

Fyfan. Idag var vi på liten prommenad ner till vår sjö här hemma. OCh jag tar med mig kameran för lite naturbilder osv.. Men mamma fick ta över kameran då jag fick dra lillebror på hans traktor..Mamma kanske inte ska göra det förtillfället liksom :P  Mamma tar lite bilder på mig  o lillebro.. fyy.. ah nej det här om något måste ju va ett uppvaknande.. Herregisses..

Så jag hade repet runt axlarna som ett sele, (repet vi drar hugos traktor i) och sattefart.. Lite big looser style.. Vissa bitar till och med sprang jag!.. Men fan vad jobbigt det är när fläsket gungar när man springer.. :/ Nä nu ni!!
Take my word for it! Plötsligt händer det!!


Hur som. Nu får ni lite bilder från prommenaden.





mamiii <3<3



<3



Cankel lädy För er som inte vet vad "cankels" är så är det när vaderna och anklarna är lite tjocka typ..
Calf+Ankle ... ni förstår principen..



Heeeipaa!

Kommentarer
Postat av: Mutti

Snart så kan vi ta tag i detta på riktigt, fast det e klart du kan ju börja nu =D... Men jag kommer o gör dig sällskap om några veckor. Då jäklar =D =D

2010-06-20 @ 07:53:59
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefina bilder! När är bebis beräknad?

kram

2010-06-20 @ 10:45:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0