Dag 2

Jag tror hugo la vääääärldens största kabel på hallmattan för inte så länge sen. Barnet måste ju sluta med blöjor, han bara håller in skiten, och när han inte har blöja på sig, så lir det så här, det bara kommer ut.. och det var ju jätte bra =) om han bara kunde lära sig att bajset kan lika gärna komma ut på pottan precis som kisset. Men det kommer. Han är kanske inte mogen än riktigt bara.

Tanken är att jag ska träna rätt hårt ikväll. För igår gick det så där, åt en glass, och två toblerone rutor.
Men till min förvåning så gjorde det ingen skillnad på vågen *tacka gudarna*
Idag känner jag mig jävligt stark igen. På g. på topp. Jävlar anamma..  Hinner inte träna nu, då vi snart ska gå en sväng på stan med mormor o morfar.

Idag ivkäll ska vi även grilla, och jag kan inte bestämma mig ifall jag ska grilla lax, eller kyckling filè .. uhm uhm uhm.. Hur som helst så blir det en härlig sallad till det, med avokado till =)

Vädret idag är relativt skönt.  Mulet men varmt och blåsigt. Helt okej för mig, skulle dock vara skönt med lite regn.
Jaja, hur som haver.. Ha en toppen dag idag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enstaka syndningar visar sig inte de kan man ibland unna sig. Det måste man men du vet hur det är med upprepningar som kommer för ofta =(. De e de värsta de visar sig alltid =(. Kramis

2010-07-01 @ 07:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0