Dagen D

Så var den intervjun över och det gick nog relativt bra, jag var ärlig med hur jag kände kring vissa arbetsformer. Och det uppskattades.

Efter det tog vi en sväng på Kappahl. Vad väl hittar jag där? Jooh, det mest fula och mobbade man kan ha egentligen, Haremsbyxa. Men jag kunde inte låta bli då materialet var så gudomligt skönt, och slappt. Och ja. Allt handlar ju om komfort när man blir gammal ni vet ;) Sen hittade jag Big- ass trosor, skönt att få låta röva vila lite i en sknt stor trosa liksom. Och så hittade jag en jeans skjorta, ala tidigt 90-tal. Och jag kände mig nostalgisk då jag alltid lånade mammas jeanskjortor när det begav sig, så jag slog till, men inte var den billig, och då var det här ändå kappahl. Vad fan liksom?

Nåväl, nya sko snören fick jag tag i oxå, då odjuret som kallas litton men som heter Lipton har en fäbless för skosnören och har tuggat i sig, konstigt nog bara mina. Och nu så har jag snört om dessa skor jag längtar efterså länge. Äntligen!

Nu til ldagens kluring, då vi inte har skrivit matlista för denna vecka här hemma, så måste man ju komma på något att tillaga. Well. Vi får se vad det blir.



För några veckor sedan utanför ett loppis. Bilden hör inte alls till inlägget, men jag menar, någonstans måste man ju visa denna bild. Den är ju så jävla skön! Eller så är det så att jag tycker det är ooootroligt gulligt med barn  som gör tummen upp, speciellt när motoriken i fingrarna är lite sisådär ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0