Happy beaver!

Tänkte av en slump skapa en ny blogg. Men det gick liksom inte, för det fanns redan en blogg på min mailadress.
Och det stod, "Återskapa blogg" Heeeeells yea tänkte jag.
Sagt o gjort. Fan va gött att man kunde ta tillbaka den!! Nu tänker jag aldrig göra mig av med den igen!! det vill jag lova!! Sååå glöm alla andra jävla bloggar, och läs den här!! Vad jag har saknat min bebis!! Ojoj!...


Hur som, nu ska jag ta tag i det här på riktigt igen, jag har saknat o blogga på riktigt liksom.
Men nu, är klockan mycket och jag har jobb att utföra imorgon, En massa underbara barn att leka och ta hand om!! ;)

Vi hörs absolut imorgon!
Puss o kram på er!

Ps. Givetvis ska jag göra om designen, men det får va så här så länge ;P

Kommentarer
Postat av: Mutti

Yhaa äntlisch e den tillbaka =D =D

2010-06-11 @ 11:26:12
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Vad roligt att du är tillbaka i Blogglandia!

Jotack bara bra med oss, om man bortser fgrån förkylningar, syskonkärlek och trots:)



Kramar

2010-06-14 @ 20:24:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0