Jag försöker.

I really do try so freakin much..
Men det är svårt.. Den omtalade svackan har nog infunnit sig. Eller så kände jag bara vad trött jag blev på allt. Men det är bara så det känns idag.

Jag kämpar, och det är ett ständigt kaos innombords.  Men im haning in there..
Tränar och tänker på mat. Hela tiden. Aldrig. Ofta. Sällan.
Idag stod det i en kvällstidning att man skulle tänka som smala människor för att bli smal. Jag försöker. Hela tiden.

Det är bara att hoppas på att det visar resultat. Annars så är det något annat som inte står rätt till.


Men nu ska jag äta lite jordgubbar. För det är nyttigt har jag hört. ^^

Kommentarer
Postat av: Mutti

Ehhh hallo häng kvar där, tänk på att jag behöver draghjälp sen... =D, ska försöka hjälpa dig så mycket jag bara kan så länge. Du e kanonersduktig Kram mammsen

2010-06-28 @ 07:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0