Ljushuvud.

Blondering  sliter på håret indeed. Slingade ännu mer idag.. Så nu ser färgen mer jämn ut..Satt inte för länge med det i håret. Vill liksom inte riskera att det blir förstört om man säger så.

Annars idag var vi på mammas jobb och hämtade lite grejjer. Och så gick vi en sväng på A6. Note to self. Går aldrig in på h&m på a6. Personalen är så sjukt otrevliga.. Eller iallafall tantan som stod vid provrummen. :/.
Hursomhaver, jag hittade inte ett skit. Och jag tänkte jag skulle ha något fint på midsommar, men det lär väl bli gamla palter...:P Jag får nöja mig med att jag sparade mina små slantar. Dock köpte jag vin som är till midsommar. :)

Imorse gick vi en prommenad och släpade på hugo+trakor igen. Eller som vanligt? Får väl se det som extra träning antar jag =P..Sen när vi kom hem blev det nästan fullt hus, då Micael och hans dräng andras och oskar kom och käkade. Och hugo är av någon anledning sjukt rädd för andreas..Varför har vi ingen aning om..Så han var ute på trappen/verandan med lipton hela tiden de var här. Sen när vi skulle åka te stan så hittade jag dem så här.. Det är ju för söta ;)



God kväll!


Kommentarer
Postat av: Mutti

Hur söta som helst <3

2010-06-23 @ 06:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0