Räääääääägn!

FYfan. idag har det stått som spön i backen om vartannat! Nu regnar det.. Imorse regnade det multe.. Och haglade.
Vi hade en jäkla tur dock.. För vi gick en promenad imorse, och på hemvägen började det droppa.. så fort vi gått in och stängt dörren öste det bara.. Mängder!

Men som sagt..Prommenad imorse, och jag sprang med hugo en del.. Det är bra att röra på fläsket har jag hört..
Nu börjar vi lite smått.. Det måste ju hålla i sig med. Och mamma har ju massa gravid kilon att bli av med sen oxå så att insikten börjar komma krypande.. Jävligt fort ändå.. Jag vill liksom inte vara kvar i detta tillstånd. Thats it.. 

Idag annars har det inte hänt så överdrivet mycket, städat.. lagat lite mat..  Och sånt där nödvändigt..
Micael och Jimmy fick även ut orgeln nu, så hugos rum blev jätte bra.. Äntligen!..

Nahe mina små, nu ska jag koppla in Wii:t oxå.. Den kan ju inte stå och damma igen liksom.. ;)

puss å kram!



Från igårkväll..Hoppas det blir en fin kväll iallafall..ser ju ut som det ska spricka upp så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0