Regnig dag.se

Idag var ju kanske vädret inte det roligaste. På "jobbet" gick vi till åsen och kollade på djuren, men vi såg bara kaniner och kycklingar: mitt upp i allt ringer telefonen och det är ett bemanningsföretag som vill att jag ska komma på intervju, sagt och gjort, imorgon ska jag dit. Vi får se vad som händer och sker.

Sen efter jag slutat åkte jag och mamma in till Jönköping, gick lite på Jula, köpte solfilm, eller tonings tjofräsis som gör mörka rutor. Alltså, fönsterrutor på bilen. Tänkte pimpa den lite. Eller nä, jag är inte så ball. Det är mest för littons skull. Faktiskt. Nu är frågan bara den, är jag så pass jäkla händig så det blir ett bra resultat, eller lär det bli snett och vinnt och fullt med luft bubbler? Well, we have to find out. Men det händer nog en dag då det inte regnar. Typ helgen eller något ;) 

Efter vi strosat klart på jula ska jag och mor åka ut till Maria, och det var ju en upplevelse i sig. Alltså att ta sig dit, fastän vi har vart där ett par gånger så hittade vi inte dit, till vårt  försvar så var det faktiskt mörkt, och vinter sist vi var där. Och nu var ljust och ja, ni vet. Sommar. Vi hamnade i dalvik, men vi skulle åt bäckalyckan och vidare där. Så vi snurrade runt, kollade på omgivningen och kände oss allmänt vilse i ett jönköping vi båda kände så himla bra förut. Vi har verkligen blivit skogigfierade. Skogsmulle 1 och 2 liksom.

Väl där hade vi det jätte trevligt som vanligt och jag börjar bygga upp en motivation som aldrig förr känns det som.
Vid halv nio drov i oss hemmåt och hämtade min bil som stod kvar vid jobbet och åkte och ställde den utanför verkstaden. Även om jag inte hunnit göra så mycket, så hade varit en lång dag. SÅ nu, ska jag polera gaddarna och krypa ner. Vi hörs imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0