Rörd.

Jag blev så himla rörd idag. Vi hade sommarfest med alla barn o föräldrar på förskolan, och fröknarna fick blomgrupp som tack för denna termin så att säga. Och så fick jag.. JAG en present med. Praktikanten liksom.Jag blev så rörd att jag trodde jag skulle börja gråta. En liten porslinsbjörn. Att man kan bli glad alltså!..

Nåväl. Nu är det enbart 3 dagar kvar..:( sen är ut i intet igen. Jag kommer sakna de så jävla mycket! Det är nästan så man går sönder lite.. Vad gör man sedan liksom? Jagar min dröm kanske? we´ll see.

Men jag lovade ett mindre bildregn från helgen.. Here we go!



Mama und I.. Traktorpöööllliiing!



Knas..<3



Jag älskar sneda perspektiv, Mini hus, stora människor.. haha Love it!!



Cafe Waern!! Däru mallan!! =D haha



Litet bevis på vad man faktiskt såg.. ^^

Hörs senare!!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

HAHAHAHAH½!!!



Vad roooligt :D

2010-06-15 @ 22:22:10
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com
Postat av: Mutti

Ohhh may god..... =D =D

2010-06-16 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0