Traktorpulling.

Hejåhå.
I helgen var vi i hultsfred, eller nej, vena, och sen åkte vi till målilla och kollade på traktorpulling. Jag vet inte riktigt, okej, jag kan förstå förtjusningen med det. Men, dessvärre var det tråk kallt och blåsigt :/ tur vi slapp regnet bara.
Och idag var vi på astridlindgrens värld. Det var ju lite små roligt, fast hugo var måttligt intresserad. Kanske är han för liten, eller oxå så kan det vart för att han inte hade någon lek kamrat. Jag vet inte. Men då har man iallafall varit där.

Nu ska jag nog egentligen sova, då mitt huvud håller på att ta knäcken på mig, jag tror det är för mycket grubblerier som håller på att spränga pannbenet på mig. Jag har såån huvudvärk..:/

Men här är några bilder. Kommer nog fler imorgon när jag har hittat sladden till kameran..



Utanför värdshuset vi bodde på.. Rent spontant sa vi att det var en stor älg. Men sedan efter lite grunnande kom vi framtill att det var en Ren ;P



Här stod vi nog 85% av tiden vi var på Astrid lindgrens värld. . .
Kan jag ju meddela att hugo fick en "bamsen" alltså lotta på bråkmakar gatans gris ni vet.
Hugo blev galet faschinerad av dessa djur, så vi konstaterade att vi måste till Åsen och kolla på Suggorna ganska snart.



Trötta Mamman <3


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0