Biggest loser spelet.

Okej, nu har jag börjat det. Inte tränat idag dock, hann inte det nu, men skapade mig en profil, vägde sig osv.
Verkar va skit skojjigt spel =) Man får välja mellan att ha Bob, eller Jillian som tränare.. haha =) Jätte roligt.

Och Pillan, du undrade vart jag hittat det.. Jo! På Ginza =) Fast det tog långtid innan jag fick det.
Det skulle finnas på cdon med tror jag det va, men det fanns inte i lager.. Så titta runt där så ska du nog hitta det =)


Nåväl barn! Vi hörs vidare!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Sv: hehe Naah nummer två får vänta ett tag till. Så att man har allt stabilt lixom :D Nawww Vi skanar dej med heeelt gaaalet ! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-09 @ 20:48:08
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Sv: Den andra får nog vänta lite tills allt annat är stabilt :P Dvs Ekonomin :P Naaawww Vi saknar dej med, HEEEELT GALET MYCKET <3<3<3

2010-10-09 @ 20:49:50
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0