Dag 104

Vad hände med självkänlan?

Nåja. Köpte nya jeans idag. Rätt fina, fick ju lite röv i dem iallafall. Annars har man ju bara platt o bred röv.
Nya trosor med, och ett par nya mysbyxor, som jag iallafall har överflöd utav. Men vad tusan. man får unna sig lite shopping när man inte mår som man ska där uppe. Nu känns det lite bättre iallafall.
Tiden går ju så jäkla fort, imorgon har jag varit rökfri i nästan en vecka. Herregud. Trodde man ju inte att det skulle gå. Men det är väl därför en mår lite som en gör.

Nåja. Ibland önskar man ju att man var vacker. Men man får vara nöjd med litet. O så. En vacker dag blir man kanske det.



Som sagt, man får vara nöjd över det lilla..
Tur man har söta småsyskon iallafall.. ;)

nu ska jag smutta lite vin. (ja, idag med så däså!)

Sen ska jag ladda lite införveckan, för nu börjar allvaret igen. (skam den som ger sig?)

hej!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ni e söta alla, mina fina <3<3<3

2010-10-17 @ 19:29:31
Postat av: Anonym

Fast det blev ju fel det ska ju va <3<3<3<3

2010-10-17 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0