Dag 90

Så idag har vi varit inne i jönköping och gått på västra torget och kollat runt lite, mamma köpte te, och servetter..
Jag köpte inget.. finns ju tyvärr inte så mycket att ha på sånna marknads liknande grejjer längre.. :/

Sen flätade jag i Matthias dreads, jag blev nöjd över mitt arbete och jag tror matthias blev nöjd över resultatet.
Har ju aldrig gjort det förut, men det blev bra =)

Så här har ni bild då.

Innan idag, när vi fikade på coffe house by george. Och för övrigt måste jag bara säga att jag har provat deras kaffe drink på fyra olika coffe house. Och i nummer ordning (vilken som har godast) kommer här.
Nyköping (fortfarande, ingen slår denna)
Jönköping (fast det inte är någon grädde och de serverar utan sugrör)
Norrköping (lääänge sen nu, men har för mig att den liknade nyk`s fast den va lite stark)
Heron sthlm (sjukt stark och lustig eftersmakt)

Meneh, som sagt, matthias tidigare idag.



Matthias i dag, på kvällen =) (haha jag färgade även hans utväxt, därav lite mörkt i pannan på honom, men han får nöta bort det.. haahaa ;)



Nu äre kväller, jag och matthias var hemma med lillasyster då pärona skulle ut och äta romantisk middag och fira lite tvåårsdag. Och Hugo var hos farmor och levde rövare, jag och storebror var nästan som ett gammalt gift par, lagade mat, fläskfile och köpte potatisgratäng, och jensens whiskey sås. Imundigade detta, jag tog ett glas vin och satte mig i soffan och läste Nemi, och bror somnade till i andra änden av soffan, och bebis sov i vagnen, så satt vi tills de andra kom hem.

Nåväl, haft en fin dag, fast jag är rätt trött i ryggen och benen, eftersom jag gått mycket på förmiddagen och stod i två/tre timmar och flätade håret på bror då.. då får man känna av det lite i ryggslutet.

Så nuu mina vänner, ska jag knyta mig hårt och sova sött. Hoppas ni haft en bra lördag ni med
Puss o kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Håller helt klart med dej angående Coffe house :D den här är bäst! den i heron va inte alls lika god :P Du har nog rätt, du skulle nog passa i sånna fast bruna lixom.. Men blir det typ inte lite mer som en förlängning? Eller ser man att det är freads lixom ? Ser inte så bra på bilden. Han är la inte lika rädd för bääbisar nu ?? Pussis<3

2010-10-03 @ 16:23:39
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0