Dag 92

BAra för att jag veeeet att ni älskar att läsa listor ;D


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
40 kr och 42 ören
2. Har du fått en kyss den senaste veckan? Nä :/
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Mamma, Henny
4. Hur lång är du? 1.87, i runda slängar
5. Vilken är den senaste filmen du sett? försöker se "get him to the greek" men jag kommer avmig hela tiden
6. Hur löd ditt senaste sms? " din prisplan har nu gått u..blabla"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringer ju betydligt mer än jag smsar
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skiljda sen 5 ½ år tillbaka
9. När såg du senast din mamma? För en timma sen ungefär
10. Icke godkänt i något ämne? Japp
12. När vaknade du idag? kvart i åtta typ
13. Vilken är din favoritplats? I bilen, på väg, alltid om man är påvåg, älskar resan mer än målet.
14. Vilken plats föredrar du minst? ställen där man känner sig sjukt pressad
15. Vem får dig att må bra? De jag älskar brukar få mig på hyfsat bra humör hela tiden.
16. Hur stor är din säng? 140.. nästan lite förstor för en själv.
17. Vad sover du i? t-shirt och mjukisbyxor, nu när det börjar bli kyligt
18. Hur många kuddar har du i sängen? 7st
19. Var har du bott/bor? Oxelösund, Nyköping, jönköping, aneby, hullaryd (fast det ligger ju i aneby)
20. Tycker du om kinamat? helt okej asså.
21. Tycker du om kaffe? yes
22. Vad dricker du helst till frukost? Kaffe/te
23. Kan du spela poker? haha.. nej för jag har kasst pokerfäjs
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? jae, det var någon kändis, men kommer ej ihåg vilken
25. Vill du ha barn? Ja, jag ska ha ett helt fotbollslag när jag hittar den perfekte avelshingsten ^^
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, småfraser på tyska, and that is about it.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, har inte ens vart på akuten. Ever.
28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på? ehm, tja, just nu känns det mer som ett måste eftersom jag är beroende av cigg, så det blir väl mest det, men annars är det ju typ, kläder, eller tidningar.
30. Äger du dyrbara smycken? Har två äkta Efva attling smycken. Och ena är begränsad upplaga av. så jag antar att  det är det dyraste om man säger så, sen har man många med sentimentalt värde och är dyrbara för mig.
31. Kan du rulla med tungan? Jarå
32. Vem är den roligaste människan du känner? öhm, det är jag som är komikern i min vännkrets..
33. Vad har du för ringsignal? Ringsignalen från crank
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Kudden som datorn står på i mitt knä
36. Kan du byta olja på bilen? Det bör jag ju kunna eftersom jag har körkort.. haha men byta, byter man? Man fyller väll på?eller?
37. Vilken var den senaste boken du läste? Kommer faktiskt inte ihåg
38. Dansar du i bilen? nja, det blir väl mer att jag vaggar..
39. När var du i kyrkan senast? När emy döptes <3
40. Hur många hål har du i öronen? två som jag håller på å töjer, funderar dock starkt på en industrial..
41. Har du någon piercing? Haft ett antal men nu är det bara näsan o örona kvar..
42. Har du någon tatuering? Ja
44. Har du pojkvän/flickvän? nej *buhuuu*
45. Har du en bästa vän? Japp
46. Vad är ditt mobil nummer? 076- däruuh
47. Vad ska du göra ikväll? spela lite wii kanske..pröva spelen jag lånade av bror
48. Har du några syskon? En hel och två halvor.. haha.. det lät ju fint..
49. Vill du flytta hemifrån? Snarare vill jag flytta hem. Till eget. kanske är på tiden =P höö..
50. Det första du tvättar i duschen? naveln faktiskt..
51. Hur mår du just NU? Har lite ont i ena sidan av revebena, lite kissnödig, och bajsnödig.. men tänkte jag skulle skriva klart är först..
52. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? If only i had a crush
53. Berätta om din senaste dröm. Drömde något i natt om att jag o mamma skulle ut o flyga, till paris av alla ställen.
54. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? naeh, för just nu har jag ingen maträtt som är en direkt favorit på såvis.
55. Vad vill du ha just nu? Lite kärlek.
56. Har du räknat till 1000 någon gång? nej jag tappar alltid räkningen efter 100 ;)
57. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? beror på vad det är för glass..
58. Använder du smileys? Arå
59. Har du träffat någon kändis? tss, nej bara sett ett par stycken .
60. Gillar du keso? Jo =P
61. Vilken låt hade du sist i huvudet? kommer faktiskt inte ihåg den sista, men en av dem jag hade i huvudet innan den sista jag hade i huvudet var en låt med meatloaf.. wtf liksoM?
62. Hur många länder har du besökt? 3 om man inte räknar med sverige då.
63. Är dina föräldrar stränga? Näeeh det kan jag ju inte påstå.
64. Skulle du kunna hoppa fallskärm? jag vet inte, troligtvis inte.
65. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nop
66. Brukar du hyra film? Det var en evighet sedan.
67. Var kommer du vara på lördag? Det vet jag inte än .
68. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jag var ju inte på plats, men jag kommer ihåg det, jag jag var sjuk och läste något om det på "humla" som man alltid var inne på, på den tiden, innan lunar o facebook liksom. Jag trodde de skojade, sen slog en på tvn, och nej, det var alldeles sant.
69. Vad åt du till lunch? Har inte kommit så långt än
70. Har du lockigt hår? haha neej, det enda som är lockigt på mig är väl rövhåret då. .
71. När grät du senast? imorse, på halvskoj, jag blev så rörd av livet.
72. Har du gått in i en vägg någon gång? Näh
73. Favoritårstid? Alla  faktiskt.

74. Vem höll du senast i handen? Hugo
75. Sover du med TV:n på? ja, om det inte finns en radio tillgänglig. eller dator.
76. Tycker du att du är gammal? Ja.
77. Är du mörkrädd? Ja,
78. Gillar du ditt liv just nu? Splittrat, jag känner mig faktiskt mest som en åskådare, passiv liksom så jae.Nej inte mitt liv,
79. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja,
80. Har du bra syn? tydligen
81. Var är dina föräldrar just nu? Mamma är på babycafe i aneby och pappa har jag ingen aning om..
82. Vad har du på dig just nu? Trosor,behå, strumpor, mjukbyxer, linne och sleten t-shirt
83. Vad var det senaste du köpte? tidningar
84. Hatar du mer än 3 personer? nej jag hatar ingen, men det finns många jag inte är så förtjust i
85. Använder du sushipinnar? sushipinnar?
86. Äger du ett vapen? Rent krasst kan man väl göra allt till ett vapen, men ett skjutvapen äger jag ej
87. Gillar du ditt hår? Nej, det är tunnt o larvigt skandinaviskt. USCH
88. Gillar du dig själv? jag vet inte, faktiskt.
89. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mutti
90. Hur ofta använder du MSN? är typ alltid inloggad men pratar aldrig med någon


Kul va?
btw, idag är det kanelbullensdag, det hade jag nästan heeeelt missat.. Tur dagen inte är slut än på några timmar..

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Sv: Ja men visst hofta till bara, Det är den där vita du vet! Den är ju lite större men fungerar perfekt. Jag höll oxå på att glömma bullen men nu så får jag äta några efter maten :P haha

2010-10-04 @ 17:34:46
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0