Dag 63

Jobbat tre dar. tis, ons, tors. Gött.
Det är nog det som saknas mig. Jag är understimulerad och känner mig värdekass därav. Jag måste göra något. NU.
Det jobbet var ju bara vikariat. Jag vill ha någonstans att gå till på dagarna, där jag känner mig behövd och nyttig. För min egen skull. Jag vill utvecklas och bli en harmonisk människa. Det är mina största mål här i livet. Att bli harmonisk. O hur fan gör man det? Genom utveckling är jag övertygad om.

Nåväl, idag fick jag äntligen mina smycket, töjningar till öronen och ny kon till näsan och labret, med kon på oxå. Men den staven var för kort och det gjorde ont i min läpp. Nu funderar jag på om jag rentutav ska skita i den i läppen och bara låta det va ett fult jävla hål där. Som det har vart sedan jag var typ femton. Men men, tittar man inte så mycket i spegeln så tänker ju inte jag på det, det är mer synd för dom som ska glo på mig. ^^ haha.

Imorron tror jag det blir att möblera om. Igen, är ganska övertygad om att det är typ något mögel eller något i väggen i detta lilla skyffe till sovrum som jag gjort mig. Bäst o flytta ut i mitt stora rum igen och låta det här vara en klädkammare istället helt enkelt.

Hm, jag måste även gå på detox känner jag. jag känner mig otroligt äcklig o gäggig på insidan. Detoxa och börja om på nytt. Det som är positivt ändå är att jag börjar gå neråt igen efter lite stiltje =) wehej!..

Nehe ni, sova vardet. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0