Dag 68

Lite kul att sitta o jämföra lite..

Båda är runt två månader på bilden



Det roliga är ju att hugo ser mycket rundare ut i ansikten än Henny, o Henny ser ut att ha mycket större ögon än hugo, Men idag har hugo väldigt stora fina ögon, jag undrar då hur stora ögon henny kommer att få.. ^^

Nåväl, de har definitivt samma näsa.. eller, inte samma, men ni vet vad jag menar.. ;P

Ah, lite kul att man har så mycket bilder på hugo från när han va bäbis, gäller bara att va lika duktig att ta bilder på Henny med =)

Appropå, så har jag ju inte nämnt det att Hugo är helt Blöjfri idag, skönt tycker jag, för det är jäkligt tråkigt att torka insmetat bajs osv.. O han har varit riktigt duktig oxå. =) *stolt storasyster*

Och Henny börjar prata nu, eller gurgla o jollra, och hon är så fruuuuuuuuuuktansvärt söt.. Så man får tårar i ögonen =)

Idag är det fredag, o nästa fredag åker jag uppåt i landet, längtaar galeet <3

well, trevlig fredag på er! puss


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

vilken liten knubbis hugo va :)<3

2010-09-11 @ 09:07:09
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0