Dag 80

Oj oj oj, vad tiden bara springer iväg.
Nu var det nästan två veckor sedan jag uppdaterade, och jag ber om ursäkt för det.
De senaste veckorna har jag jobbat och stått i, varit uppe i nyköping och hälsat på och gått på bio.
Såg Resident Evil 4 i 3d. Det var en häftig upplevelse, dock så satt vi för nära, och snett så bilden blev lite, jobbig. SOm om allt fick skuggor hela tiden.  Men annars, tyckte jag filmen var jätte bra.
den får 4:a bananer av 5 kanelbullar. En fyra, dels för att den hade lite luckor och var för kort.. haha.
Det var länge sen jag satt på en bio och INTE undrade om filmen var slut snart. Galet.

Nåväl, jag har fått klagomål på att jag lägger ut för lite bilder, så jag ska försöka bli bättre på det.

Och så kan jag säga så här, jag testar allt just nu för att hitta rätt väg, och idag började jag och mamma med Lchf. Jag har dissat det jätte mycket, det vet jag, Men, jag har ångrat mig, jag kan inte dissa en metod bara för att jag är rädd för den, eller för att jag inte vill mista mitt kära socker och  kolhydrater.  Osv. Kan så vara.
Och jag är lycklig för att jag inte gått upp mer än vad jag gjort, 2 kg från det lägsta jag var på med VV.
Så jag är rätt stolt över mig själv, men vi får se hur det här kommer att gå. Det här är det sista jag kommer att försöka mig på, klarar jag inte detta så behöver jag verkligen hjälp ut ifrån, dvs, läkare och kurator/psykolog.
Det är allt jag kommer att säga om vikten nu. Jag kommer att skriva en utvärdering varje onsdag om hur det går med Lchf:en. OCh det som känns skönt är ju att Malin oxå kör på det, så kan vi stötta varandra ännu mer =D

allt för idag då. Vi hörs lite mer frekvent hädanefter lovar jag..

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Vad roligt att ni ska ge er på LCHF :D Det går ju inte jätte bra för mig, men när vi flyttar då JÄVLAR!! haha.. Vi saknar dej becca <3<3



Visst blev det la bra med rösa tossor :D ?

2010-09-23 @ 08:30:52
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0