Dag 81

Ännu en dag, fin höst dag har vi idag med =)
Fick ett fett kuvert på posten idag, en mindre bok med frågor, från sifo undersökning. Ett bevis på att det verkligen finns en riktig sån undersökning med andra ord. Tog mig nog två timmar att fylla i den där, bara kryss frågor. Weeii liksom.

Någon mer än jag som blivit slumpmässigt utvald? ;) haha

 

Idag annars så var hugo hos tandläkaren och fick ett klistermärke. Sen som sagt satt jag o fyllde i den där, o sen åt jag o mamma rester från igår, en kyckling curry gryta som jag hittade ett recept på i en tidning, någon som vill ha så säg bara till =) dessvärre tog jag inget kort, men det var guda gott! Och ja, det är ju Lchf recept så.

Och angående Lchf så är jag ändå förundrad, jag trodde det skulle kännas tomt att bara äta grytan osv, inte ha dessa tillbehör som pasta, ris och potatis. Jag har blomkål istället och frysta grönsaker så som broccolie och blomkål och morötter, funkar hur fint som helst och som sagt, jag har inte saknat något alls hitills. Wow känsla är det ända jag känner faktiskt =)

Här är lite bild från helgen och idag.

SötGurka 1

 

SötGurka 2

 

Och en jävla massa kossor, som bor granne med oss, (ja det är micaels kossor, eller kviiiiigor, om man nu ska vara korrekt)

 

Vi hörs i mörra!!
puss o kram!!

 

/Någon dag ska jag även knåpa ihop en ny design, eller köpa en kanske.. haha ^^


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Sv: jaa du vet sånna små ryggsäckar, de är typ 20 cm långa och typ 15 cm breda. Idag såg jag massa äldre "damer" som hade sånna en efter en och alla va Gråa.. nee det gick feet bort :P haha

2010-09-27 @ 18:42:53
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0