Dag 87

Känner mig extra nostalgisk idag..
Kanske är för att jag känner att jag missat min ungdom. Man kan ju fråga sig varför, jag har väl kanske inte levt så mycket som jag önskat, därför jag alltid har varit överviktig. Alla tankar om att jag använder det som ursäkt har drabbat mig. Klart jag hade underbara dans/utekvällar, fester osv. Men så få att jag kommer ihåg vart enda av dem.
Och när jag tänker tillbaka på dessa kvällar känner jag bara att jag saknar det så sjukt jävla mycket. Men folk går vidare med sina liv, växer upp och skaffar familjer och barn. Och jag känner bara hur innerligt mycket jag vill vara 18 igen och dansa järnet till rihanna eller alla de dängorna som spelades för 5 år sen. 5 jävla år sen. vad hände?

Jag ställer hela tiden den frågan. Vad fan hände?
Varför går jag upp varje dag? vad strävar jag efter i framtiden, jag lever ju bara i ett vakuum av rädsla för omvärlden. Och frustrationen av denna onda cirkel kliar innombords. Och jag vet inte hur jag slå mig ut o fri.
Vafan. Vad i hela friden är jag så jävla rädd för? jag fattar inte..

Jag saknar tiden från 05 så mycket så det är ju inte klokt.  Folk som bara glidit ifrån en och försvunnit.

Jag vill bara säga att jag är direkt tacksam för att Malin och Mulle fortfarande finns där och alltid har gjort det.
tack! ni är bäst, bara så ni vet det! jag säger det inte för ofta... Men ni finns alltid hos mig, även fast jag bor för jävla långt bort :(

Blev ju inget roligt inlägg det här. Btw, hade väg dag i dag..:( är allt jag kan säga. Jag skiter i det här.. jag får bannemej vara tjock resten av livet eller något.. bajskorv. *moget*

Kommentarer
Postat av: Mulle

Det är klart gumman, jag kommer alltid finnas för dig. Som du sa vi bor långt ifrån varandra och vi ses och hörs allt för sällan men i tankarna finns du hela tiden =) Du är också bäst gumman <3 Älskar och saknar dig massor <3 //Mulle

2010-09-30 @ 07:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0