Ett axplock

Lite av veckans bilder, försöker ta lite varje dag o så en gång i veckan så lägger jag upp lite, eller fler gånger..det visar sig..
Förtillfället är jag hemma pga trasig rygg. Då jag böjer mig mycket på jobbet så var det inte lönt att åka in idag.
Har en tanke om att det blev lite för mycket med att bära backar på jobbet samt snöskotta för min rygg.. Jävla bajs rygg säger jag bara. Sen har jag även spännt mig så mycket när jag har kört dessa dagar pga väglaget.. Jag gillar inte snö pga det.. annars är det ju så klart jätte fint..

Nåväl bilder var det ju.. här är de, på snöiga småland.




Snowjoggerserna åkte fram igen







Här är en bild på hur mycket hollandaise sås vi äter i vår familj.
Jag och mamma trodde att antingen så kommer den från Björns husvagn. Eller så är det något som jag och min kära bror införskaffade när vi flyttade ner till jönköping 2007.. Men pulver sås har ju väldigt bra hållbarhets datum, så när den här såsen är gjord.. det har jag ingen aning om..:P Nåväl.


Kommentarer
Postat av: Matthias

Fifan va snö ! ha :D

2011-12-08 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0