Konstiga drömmar

Igår natt drömde jag en väldigt lustig dröm.
behöver ju kanske inte gå in i detalj så, det brukar va rätt trisst o höra vad andra dröm i minsta detalj.. man ba jaha, kul att du har livlig fantasi.

Det intressanta som jag bara känner att jag måste skriva om är att jag drömde att jag var i en tattueringsstudio.
Där gick jag runt toppless, det fanns som en trappa rakt ner till en annan tattostudio, där stod det en kille o frågade om jag ville ha hjälp, ja sa jag o så gick jag ner till honom, satte mig i hans kundstol, sen helt plötsligt så hade jag en tribe kniv skissad på underarmen, nä sa jag , jag vill ha ett svärd mellan brösten,

Sagt och gjort så fick jag ett långt svärt tattuerat från halsen ner till naveln.

Jag kommer fortfarande ihåg i minsta detalj hur detta svärd såg ut.

Men varför i hela friden mellan pattarna kan man ju fråga sig..


hur som helst.. det väckte ett stooooooooort tattueringsbehov hos mig..

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

ja det lutar väl åt att det blir en micra men ja vi får se.. en liten bil blir det iaf :D Du att det är inte lätt med dessa konstiga drömmar :D <3

2011-12-08 @ 09:38:30
URL: http://famwaernsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0