1 månad.

Så var det exakt en månad kvar till julafton.

vad ska man köpa för julklappar då. det är ju den eviga frågan. Måste in till stan någon dag och fixa det där så man har det ur världen :P haha..!

Igårkväll vid 11 tiden födde lisa 5 små kissebäbisar. Jäkla katt o bli på tjocken så där. Men hur som, det blev 4 visvart spräckliga och en röd. Man kan ju säga som så att vi vet ju vem som är pappan till dessa kissar.. Det är nämligen en vit svart spräcklig katt som springer omkring här. jag menar, har man en han katt kan man väl iaf kastrera dom eller? haha.. Nåja, jag har iallafall redan bestämt mig att jag ska behålla den röda kissen, det är ju troligen en hane, men den kommer jag givetvis kastrera så fort det går o göra det givetvis.

är det någon annan som är sugen på kisse om tio veckor(?) så är det bara o säga till


Kommer bilder sen..
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Jag vill inte ha någon men kommer gärna och klappar på dom :)

2011-11-24 @ 16:04:22
URL: http://famwaernsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0