Älskar

När man kommer från frisören och känner sig fräsch och fin i håret.  Var hos min frisör sara idag o färgade o toppade håret. Nu vill jag spara ut igen. Och hon bara skrattade åt mig, jag kan ju aldrig bestämma mig hur jag vill ha det, men nu har faktiskt håret fått vila mycket och det är bra mycket fräschare än förut. Så vafan , nu ska vi spara på här, samtidigt som vi färgade håret så färgade vi mina ögonbryn, jag tycker det blev snyggt faktiskt, kul med ett par markerade ögonbryn, jag menar, det finns inget fulare än när folk använder ögonbrynspenna. Förlåt mig, men det är sjukt fult.

Så blev det. Och appropå det här med sötsug och allt. Jag har läst på rätt mycket om ett naturläkemdel som heter Glucosanol, som minskar kroppens upptag av kolhydrater och socker, jag tror ju bestämt att det är det som är boven för min del. Så nu ska jag prova det. Jag vet ju att jag även måste röra på mig och hela den biten, men jag tänker att det kanske kan hjälpa en att bli av med sötsuget, ungefär som nicotintuggummin hjälper en att bli av med röksuget.. Ja, ni förstår jag vad jag menar..

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Matthias

Vart är bilden då ?

2011-11-21 @ 16:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0