Inte värt?

Ibland kan jag sitta o tänka (om jag ska iväg någonstans nu förtiden när jag inte är arbetslös alltså)
Att det inte är värt o åka hit o dit för helgerna går ju ändå så fort.. O det slog mig lite idag att det är lite som att säga att det inte är värt o leva bara för att livet går så jävla fort ändå...

asså.. fyfan vad trött jag blir på mig själv.



Förövrigt.. för er som undrar.
Jag skulle behöva investera i en ny dator nu. Den här börjar säga ifrån nu... *suck*
Sen vill jag ju hemskt gärna vilja ha en skrivare med scanner i. Och ett nytt skrivbord. Gärna ett sånt där arkitekt skrivbord som finns på ikea..

bara säger det asså.. liksom..

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0