Kära bloggy

Idag har det varit en sån där fin dag. Jag reflekterade över ett ordspråk eller talesätt när jag åkte till jobbet imorse, det var precis gryning. Och man säger ju alltid, lugnet efter stormen.. eller nä, före stormen är det kanske man säger??
Hur som. Det är helt galet vad allt kändes lugnt o fridfullt. Som om något hade gått vidare, dött nästan. Eller möjligtvis befriat.

Det är bra lustigt hur man blir påverkad av väder och vind.

Annars  kan jag bara säga det att jag är så besviken på mig själv, pepparkakorna blev fan inte bra. Hur mycket jag än försöker intala mig själv det. Nästa gång får min kära mor göra deg. Och så är det med det helt enkelt.

thats all för nu.

10.4.over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0