Här sitter jag.

Satt nyss o kliade mig i armhålan.. och det slog mig..fan va hårig jag är.. ^_______^

Idag är det torsdag, imorgon är det fredag. Den här veckan har jag jobbat mycket ( mjaa inte så långa pass kanske, senast till halv tre men det är sjukt intensivt och roligt o längre än vad man kanske är van vid) och jag har fått stå i kassan.. Oooh.. det va så läskigt i början. Men nu är det mest skojj.. vilket jag aldrig trodde jag skulle tycka eftersom jag alltid trott att jag inte klarar av sånna saker..

Som idag, fick jag slå in paket.. och då slog det mig att jag måste öva på paket inslagning till jul, man vet ju aldrig hur många som vill köpa sina julklappar på apoteket, de har ju väldigt bra saker som man kan ge bort i present!

Nåväl, nu ska jag klura på middag till i kväll.. (har ingen aning i dag heller :(.. )

Hej rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0