O-h-m-y-g-o-d

Vad tiden går fort.. snart sitter man väl där på åldernshöst och tänker..vad fan hände??
Any how, det var inte det jag skulle berätta idag.
Utan, att helgen gick ju i turbo fart och jag hinner inte med mig själv ens.. känns det som..
Va till citygross i mantorp/mjölby idag. Och det tog ju nästan hela dagen. Men jag hittade en del kläder på karlssons.. herregisses.. det är ju som ett mini gekås.. Jag är nöjd iallafall, över mina inköp =)

Sen åkte vi iväg till mormor o morfar, och jag hjälpte morfar att ställa undan en tv och ta fram hans stereo eller "grammofon" som han själv säger..

Sen blev det bara kväll o imorgon är det dags för jobb igen..

Hoppas ni haft en bra dag alla.. och helg för den delen..

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Sv: Hahaha.. ne det har jag faktiskt inte, jag försökte men det gick typ inte :P men den här låten miseltoe gillar jag :P haha

2011-11-03 @ 21:34:51
URL: http://famwaernsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0