Tillbaka på gammal mark

Känns som hemma igen.
Bekkan.blogg är nog den enda jag ska hålla mig till, och så lär det bli, de andra bloggarna är borta. Jag fick liksom inget flyt eller flow i någon av dom. Nu skiter jag i allt vad vikt heter. Jag älskar att äta (uppenbarligen) och tydligen trivs jag inte så illa med o va tjock som jag alltid trott, för då hade man ju gjort något åt det. Nu skippar vi det ämnet och kör vidare på livet i allmänt i stället.

För att summera helgen lite då. I fredags var jag o Mor o Bror i Jönköping för att leta efter Jacka (jag o mamma då) mamma hittade en jacka, men inte jag. Eller jo, jag hittade en på HM.. men tvekade, köpte den inte o ångrar det idag. Så mamma får kirra den i veckan om den finns kvar.

Igår (lördag) var vi i jönköping igen på mammas jobb och bytte till vinterdäck på min, mammas och matthias bil. Jag fick även extralysen installerade på min bil. Så det känns underbart, så ser man kanske lite mer i mörkret som nu har kommit på mornarna.

Idag har jag dammsugit och städat lite. Mormor o morfar kom på besök o fikade. Haft en jäkligt lugn söndag helt enkelt.

Så. ja det var helgen det. Vi hörs vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0