När hjärnan inte tar in det den ser

På senaste tiden har jag börjat prioritera min egen hälsa. Dvs, jag äter så lite kolhydrater som möjligt.. ingen diet, utan jag bara tänker ett steg längre. Jag har märkt mycket stora förändringar i kroppen tackvare detta. Blandannat så är jag inte lika gasig och uppblåst, och inte lika svullen av vatten. Om jag har gått ner något vet jag inte. Men jag lägger ingen fokus på det. Jag försöker väl mest vara lite mindfull i kroppen så att säga. Men så tog jag en bild i spegeln igår efter att jag hade gått lite på prommenadbandet.. Och hjärnan vet inte hur den ska uppfatta kroppen alls.



för på denna bilden tycker jag inte att jag ser tjock ut. Mullig ja visst.. men inte som att jag skulle ha sjuklig fetma. Vilket mitt bmi säger..

Så min hjärna är lite vilsen för tillfället. Men jag har nog aldrig mått så bra som jag gör just nu i både hjärna och kropp. Allt pågrund utav ändrad kost, utan måsten och krav. För att välja livet helt enkelt.

På ett sätt så är det bra att min våg inte funkar (batteriet slut) så jag inte kan hålla koll på det sättet, för jag blir bara manisk. det handlar ju faktiskt inte om siffror, det handlar om hur man mår.


Puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

hejja hejja ser bra ut!! Så länge du mår bra är det ju kanooooon !! <3<3<3

2012-04-02 @ 08:09:20
URL: http://famwaernsvensson.blogspot.com
Postat av: tezza

Låter jättebra tycker jag! Toppen att du mår så bra!!

2012-04-03 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0