Sen sist

Just nu sitter jag och har jobbångest, inte för att jag trivs osv, men jag är redo att tacka och ta adjö och gå vidare, men det dröjer en måndag till dess. Nåväl.

Sen sist så har jag hunit umgås med Malin och Emy<3<3<3, badat i sjön, fått lite bränna, käkat glass på smultronstället, träffat Mulle danne och emilia, shoppat lite, ändrat uppfattning om en del människor, löst korsord, ätit för mycket skit mat, bakat, handlat växter med mamma, tittat på gamla vhs filmer med de små. Osv osv.
 

Appropå det här med att ändra uppfattning om folk, eller syn på dom, är rätt lustigt, det är flera som jag har en helt annan uppfattning om nu, än vad jag hade i början av sommaren, vissa kanske till det sämre, och vissa till det bättre, en helt annan syn helt enkelt. Det är lustigt hur mycket man ser och förstår när man väl väljer att se människan för den hon är. inte den man tror den är,
 
Nåväl, imorgon åker vi till High chaparall och glider runt.
 
So long tillsvidare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0