Jul Jul Jul

Nu var det ett tag sedan igen, Dagarna rullar på, och vi har börjat boa in oss rejält i vår fina lya här i dalen.
Vi börjar lacka mot jul, Och imorgon fyller jag hela 24 bast. Jeeeez, Vad hände?
kommer ihåg när man va 15, då var 24 jätte gammalt, trodde då att jag skulle ha ungar och hus och jobb och hela fadderullan. Men verkligheten ser ju ganska mycket annorlunda ut.
 
Men jag klagar inte, är ganska lycklig med livet just nu iallafall, det som ger en ångest är väl ekonomin för tillfället, Men det ska nog ordna sig till slut det med =) Har ju iallafall en plan på vad jag vill med mitt liv, och det är ju en oerhörd lättnad.
 
Nåväl,. det var nog allt för denna gången iallafall.. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0