2012

vad har jag egentligen för drömmar, förväntingar och mål detta år?
tre av de saker jag redan vet att jag vill ska hända i år är följande..
Tattuera mig (ganska icke livsavgörande grej kanske)
Hoppa på vilken bana som helst som för mig vidare i livet. Nu trampar jag vatten och känner att jag måste våga.. VÅGA mer. Släppa kontrollen!
leva ett sjävlständigt liv. Dvs flytta hemifrån.

Sen då? Jo..jag ska ta hand om mig själv. det vill säga både motionsmässigt och livstil.
jag drömmer även om att kanske kunna göra en utlandsresa detta år.. eller iallafall åka till en ny plats i sverige.
Gå mer på museeum. Kanske gå en målar kurs, kanske även gå en kvällskurs i språk. Vem vet vad man hittar på.
Men det är dags att ta chefsrollen i mitt eget liv.



God kväll!

Kommentarer
Postat av: Mutti

Do it, make it happend, be the boss of your own life,

<3 <3 <3

2012-01-17 @ 08:14:39
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Det kommer bli kanon bra !!! <3<3<3

2012-01-17 @ 11:10:00
Postat av: tezza

Det där låter kanon!!

2012-01-17 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0