Års resumè

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började jobba på ett apotek, vilket jag aldrig gjort förut. Säkert en massa annat med. Men inget som jag kommer ihåg på rak arm. Eller jooo jag badade bubbelbadkar utomhus!! det har jag aldrig gjort förut, jag åkte epa samma kväll, o det hade jag heller aldrig gjort :P
2. Höll du några av dina nyårslöften?
På ett sätt har jag ju gjort det, men jag har brutit dom med, under 2011 så häll jag mig rökfri, men jag började röka, slutade röka, började röka. Gick ner 10 kg gick upp tio kilo.. Mina stående nyårslöften är ju, sluta röka, gå ner i vikt. ack ja.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja Mulle  o danne, Oskar och jonna, och en hel drös med folk som man känner till men som man kanske inte umgås med direkt.
4. Dog någon som stod dig nära?
Thank god no!
5. Vilka länder besökte du?
Sverige och öland ;D
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ja, en egen lägenhet, en kärlek, lite pengar och lite resor och upplevelser
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Naeh, jag är på tok för dålig på att komma ihåg datum..
8. Vad var din största framgång 2011?
Att hoppa av ams träsket och förlita mig på min egen förmåga att föra mig själv frammåt.
9. Största misstaget?

Att jag har fegat ur på allt för många saker.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Några magsjukor, lite hasfluss, och förkylningar. Men skadat har jag nog inte, inte allvarligt iallafall.
11. Bästa köpet?
Min mobil måste jag väl va för banal för att säga.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
bensin och nikotin
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oja! många saker, jag blir ju oftast rätt genuint glad för andra oxå. Så jag har blivit riktigt glad måånga gånger detta år.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Give me everything - neyo/pitbull, Someone like you- adele, allt med swedish house mafia och avicii samt Den svenska björnstammen
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag var nog varken eller, fast året började rätt jobbigt, o då var jag väl lite deppig. Men sommaren hösten blev bra mycket lättare än vad jag kunde tro, men sen är jag lite labil med.. jag är lessen lika ofta som jag är glad :P
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Fegat, tyckt illa om mig själv, rökt, ätit, osv.
18. Hur tillbringade du julen 2011?
Jul lunch hos småsyskonens farmor o farfar, sen hemma med mor småsykon plast pappa och mormor o morfar
19. Blev du kär i år?
Jag önskar jag kunde svara ja på den här frågan. Men det var läskigt länge sedan jag var riktigt kär. fast det är klart, jag är oerhört kär i mina små syskon, och emy! Guldklimpar!
20. Favoritprogram på TV?
man tittar ju så sällan på tv. Men man följer ju serier. ALLDELES för många! i have to go with PLL och the walking dead! De är ju mina absoluta favoriter
21. Bästa boken du läst i år?
Uhm, jag tror inte jag läste någon roman, däremot serie böcker och instruktionsböcker och kokböcker så klart :P
22. Största musikaliska upptäckten?
Den svenska björnstammen
23. Något du önskade dig och fick?
Jag fick alla materiella ting jag önskade mig. allt annat jag önskar mig kan bara JAG uppfylla
24. Något du önskade dig men inte fick?
Egen lägenhet, heltids jobb, kärlek, men som sagt, det är ju upp till mig själv :P
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade ryggskott men gick en sväng på stan med min mamma, letade lite julklappar, käkade sushi och hade det allmänt mys <3 bästa födelsedagen på länge trotts ryggproblem
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett lugnare jordklot. Det är alldeles för mycket oroligheter i världen och då blir jag orolig.
27. Vad fick dig att må bra?
Dagsljus och sol, vänner som kom och hälsa på mig, att jag åkte o hälsade på vänner, min familj, serier, musik. osv.
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ryan gossling.. alwaaays.. uhmjum
29. De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade inte så många nya människor :( bara för att jag är för feg för det. Men det ska det bli ändring på!
30. Vad har du för nyårslöften inför 2012?
Att vara en glad och öppen person, som inte håller några agg mot någon och accepterar folk för hur dom är. Samt att jag måste börja ta hand om mig själv på riktigt.


Så var 2011 till historien!

Kommentarer
Postat av: tezza

Kändes skönt o prata med dig! Hoppas att allt är bra! Hälsa mor din och ta hand om dig.

Kram kram

2012-01-04 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0