varför?!

jag förundras. Hela november och december bara flög iväg. Jag hann inte med alls. Det känndes som december bara hade börjat så var det slut igen. Visserligen är vi redan inne på 9;e januari imorgon. Men guuuud vad jag längtar till våren. Då allt föds på nytt och det bara spritter i kroppen av ny energi.
jag vill att januari ska gå lika fort som december.. om inte fortare..
Februari brukar ju i regel gå fort. Men i år har vi en extra dag. Så blev februari skitlång..
Och sen har vi nyckfulla mars.. då man tror att det börjar bli varmare och härligare temperatur ute.. Ja då kan det helt plötsligt vända och en morgon så är det hur mycket snö som helst ute igen..

Äh, ni förstår ju vad jag vill ha sagt.. Jag vill ha vår.. ASAP!!



suck..


Kommentarer
Postat av: Mutti

Jag vill med, speciellt när jag ser den fina bilden. Vååååår nuuuuu!!!!

2012-01-09 @ 13:00:14
Postat av: tezza

Ja vad härligt med vår!!!

2012-01-09 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0