Cirkus

Igår var vi på cirkus hela familjen, utom Henny, hon ärl ite för liten för att orka med o sitta still i 2 och en halv timma.

Det var skoj, jag kommer knappt i håg sist jag var på cirkus, men jag tror det var med mamma o tezza någon gång i början på 00-talet.. kanske vare 03 eller 04 .. Hur som helst, mamma skrattade så hon storknade när "clownerna" kom in och larvade sig, men hugo tyckte det var mest intressant med bamse och hans vänner, bamse var där och skulle rädda showen. Och det var ju riiiktigt bra för de små, så  de tyckte nog det var skoj.

Mamma pratade även med en kändis, självaste cirkus diriktören Robert Brunett, han stod vid kiosken som de hade och mamma frågade mig om hon skulle gå och fråga honom om matthias "valid for life" biljett fortfarande hade gällt om man hade haft den med sig, och han tyckte det var riktigt kul att biljetten fanns kvar och att det var synd att vi inte hade tagit den med oss osv. Men då vet vi, eller matthias att nästa gång det är cirkus scott så kan han gå gratis på det, eftersom att biljetten fortfarande är bruklig =)

Idag blir det nog en riktig slappar dag. Imorgon börjar slitet igen. Shit vad tiden går fort!

Här har ni en bild från när det var som varmast, ( dessvärre hade jag ju inte en tanke på att ta kort igår på cirkusen, Ohwell :P )




Kommentarer
Postat av: tezza

Åh ja mär vi va på cirkus!! Shit va kul de va!

Ja va.ju på cirkus med Ellen precis när Albin kommit typ! Mysigt!

2012-06-17 @ 16:30:55
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Matthias

Frågan är ju bara vart den tog vägen nu i flytten. Z_z

2012-06-23 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0