Time is running

Om lite mer än två veckor så blir jag 24....... 24!!!..
OMGH.. Jag fattar inte vart tusan tiden tar vägen, och samtidigt får jag så sjukt dåligt samvete över att jag inte tar tillvara på tiden man har. Jag är 24 snart och hari nte åstakommit något direkt.
Inte ett jävla skit.. Och jag vet ju att ju mer jag tänker på det, ju sämre kommer jag att må.
Jag kan räkna upp hur mycket som helst som jag skulle kunna ha gjort by now liksom.
Men nej, Inte ett skit har jag gjort.








Idag känns det som att jag är en oerhört dålig ursäkt till människa, waste of life,space and air mer eller mindre.


(jag måste bara komma på bättre tankar och ta mig själv i kragen)

Aufwidersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0