Some time ago

Hejalla barn!!
Det var ett tag sen igen, mycket som händer, inget som händer, upp och ner, jag bara flyter med känner jag.
Men något gott kommer det ur det alltid, så ska man vl se på livet?
Däremot, har jag blivit riktigt så där smink intresserad, det är så kul liksom. Kollar på en mamma tutorials på tuben. slänger upp en bild, tycker jag blev lite så där 60 tals lik på något sätt, lite så där, film stjärne lik typ.. (menar sminket då)
 
Känner lite så här, hade jag bara varit lite smalare och fått mer kindben hade jag ju varit en riktig pudding. Oh well liksom, jag är kanske redan en pudding, fast med en annan innebörd ( jag dallrar)  ;D

Här är en annan bild, där jag låtsas ha mustach, det roliga är att jag hade inte en tanke på att min kära bror har precis samma min (med ögonen) på sin pres bild på FB.. ja, vi är ju syskon då trotts allt..
 
Det var det lilla roliga för denna gången, nästa gång kanske jag lägger upp en bild på riktig kul sminkning, (beroende på hur skillad jag har blivit (tss yeah right )

Puss o kram kitties..!

Kommentarer
Postat av: mutti

Du e så fiiiin <3 <3 <3

Svar: <3<3<3
Klicketiklicketi

2012-10-31 @ 08:44:10
Postat av: tezz

Superfin Becca!! Hoppas du mår bra! Kram

Svar: Tack =) jo jag mår helt, är galet förkyld bara... hoppas det är bra med dig med =) kram!
Klicketiklicketi

2012-11-03 @ 22:11:37
URL: http://tezz87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0