Lägesupdat

Okej, så hur ligger landet?
Ja. efter många om och med så har jag kommit fram till följande.
Två tjejor som inte kan komunicera på riktigt kan ej bo ihop.
Vad har jag lärt mig om mig själv efter denna tid ihop med min bror och hans fästmö?
Att jag är jävligt pedant och kompromisslös när det är något jag verkligen tycker är bättre på mitt sätt.
Med andra ord. Jag får flytta hem till mor igen. Och inget som gör mig särskilt mycket egentligen.
Jag känner samtidigt i det här att jag är lite i en identitetskris.
Vart trivs jag? vart vill jag vara? Vad vill JAG?
Inte vad vill jag för att det ska vara så, eller för andra säger att det är så det ska vara.
Utan vad vill jag innerst inne?
 
Ja. det är det jag är på väg att leta reda på innom mig själv.

Och hittar jag svaret så lär jag meddela det så fort jag bara kan.
 
Men annars så är nog livet rätt lugnt just nu.. är på g liksom.. är bara på g..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0