2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Det har jag nog gjort, flyttat norrahammar, här har jag aldrig bott förut, sett monstertrucks live, hållt en hemlighet ( jag brukar aldrig hålla hemligheter) osv.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej men några blev gravida, de föder 2013

Dog någon som stod dig nära?

Jag tänker o tänker, nej det gjorde de inte, inte som jag kommer ihåg, och kommer jag inte ihåg att någon har dött så var de ju inte speciellt nära..?

Vilka länder besökte du?

Öland, höhö

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ja, även om 2012 gav mig mycket, så kändes det mest som jag bara försökte hitta min väg 2012, än så länge vet jag nte om jag har hittat den eller inte,det återstår att se, men jag vill gärna ha lite kärlek under -13 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Hm.. sista augusti, det var himla tungt att säga hejdå till tjejerna på apoteket. Det går inte en dag utan att jag känner en liten strimma av ånger i mig, Men det är bara att blicka frammåt som man brukar säga..

Vad var din största framgång 2012?

Ska man vara kroppsfixerad var det ju att jag lyckades gå ner 20 kg, men tio av dom är tillbaka. På så sätt är det farligt att tappa bort sig i livet.

Största misstaget?

Jag har nog gjort många misstag, men jag försöker förtränga dom så gott det går, annars mår man inte bra i själen om man bara ska gå å älta det..

Bästa köpet?

Min dator, eftersom att mina andra bara dog helt så där.

Vad spenderade du mest pengar på?

Jag önskar jag kunde säga inredning, kläder, smink osv osv, men slutet av året blev det bara sånt som är nödvändigt för överlevnad, dvs mat, början av åretvar det nog mycket kläder och sånt fast ändå inte, jag sparade ganska mkt ändå.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag ska bli faster gjorde mig riktigt glad, öland gjorde mig riktigt  glad, och mamma gör mig alltid glad sen blev jag glad för många andra, som när malin smsade mig o va så glad att hon hade gått ganska mycket vikt på kort tid, då blev jag glad för hennes skull, o när niclas skrev att han hade träffat sin första officiella pojkvän, då blev jag oxå riktigt glad. ja osv

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Den svenska björnstammens hela album, geeeez vad jag har lyssnat på den, och lalalalalove från melodifestivalen

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jämn bergochdalbana som alltid,

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffa mina vänner, tagit större risker, njutit mer av vårsolen, umgåts och varit mer engagerad i mina småsyskon, och lipton, byggt och skapat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Grubblat, ödslat tid på att grubbla över mig själv, och sånt jag inte kan styra över.

Blev du kär i år?

Ja, i mina småsyskon, i lipton, i somamren, iöland (igen)

Favoritprogram på TV?

Hm.. alldeles för svårt att välja, en nya bästa serien jag upptäckte under -12 var ändå GRILS

Bästa boken du läste i år?

SKämmit att säga, men jag läste inga böcker i år, eller jo, serieböcker eller vad man nu kallar dom

Största musikaliska upptäckten?

Många

Något du önskade dig och fick?

Att flytta hemifrån, fast, ja. hm. och så fick jag ju vad jag önskade mig i julklapp osv

Något du önskade dig och inte fick?

Ja, då. En ny bil har jag inte fått än

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Mamma o Micael o barnen var hos oss och fikade, o på kvällen käkade vi (bror o svägerska) pizza o hade en hel lugn dag

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Visst absolut!

Vad fick dig att må bra?

Att få bekräftelse på att jag är bra på något, och att jag tydligen i min dåvarande yrkesroll va himla trevlig.
OCh mycket annat givetvis

Vilken kändis var du mest sugen på?

ooh, jag vet inte faktiskt .

Vem saknade du?

Oj, alla som jag inte träffade tillräckligt ofta

De bästa nya människorna du träffade?

Hm, oj,

Mest stolt över?

Min viktnedgång, men jag är oerhört missnöjd att jag inte fortsatte, men men.

Högsta önskan just nu?

Att få komma in på den utbildninen jag sökt, att komma igång med livet, att inte bara vara åskådare längre, att komma igång med vikten igen, träna och må bra, och så önskar jag mig nog mest utav allt ett litet hus på landet som jag och lipton kan bo i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0