Oooj!

Nu var det ett bra tagsedan..
Kan bara säga att livet rullar på som bara den.
Ivåras och innan semester o sånt kom jag igång riktigt bra med motion och så, mådde toppen, men så i början på juni fick jag ögoninflammation och allt bara dog av.. sen blev det semester och sånt..
Okej, så jag är tillbaka i mitt socker sug o dyl, lyckades dock hålla vikten ganska bra efter vårens viktnedgång.
Nu sitter jag här och börjar om från ruta ett. Tryck i huvudet, rastlöshet, och irritation.
Allt bara för att bli av med sockerberoendet.. Jag vet att det går över men fyfan vad det är jobbigt undertiden..
Bah! ... well, this too shall paaaaass!!
 
Annars går det riktigt bra i skolan och så där så det känns toppen. Livet i övrigt känns väldigt bra men jag önskade bara att alla komponenter var i samma fas. Men jag kommer dit så småning om är jag övertygad om!


Well, stay strong everybadii

Kommentarer
Postat av: Tezza

Kul att du skriver!!
Det är svårt nu under sommaren tycker jag o sluta upp med socker o allt sånt, försöker ju jag med! Men jag antar att man bara får ta i o inte ge upp! Tänk egentligen så mkt annat gott man kan äta-färska jordgubbar o massa god frukt!

Kul att det går bra i skolan!!
Massa kramar tänker på dig!
Ta hand om dig!

Svar: Oj, hade helt missat din kommentar här, har ju inte bloggat på år å dar känns det som :P Jag tänker massa på dig med min vän! vi måste ses nästa gång jag kommer upp till oxelösund! ta hand om dig massor! kram!!
Klicketiklicketi

2013-07-30 @ 13:57:13
URL: http://tezz87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0