Nu var det ju ett tag sen igen

vad kan jag säga.
Jag kom igång jätte bra med träningen, och vad händer? jag åker på ögoninflammation och nu vill det inte riktigt ge med sig, ögonen är helt okej igen, men det har blivit halsont och ont i örat istället.. vafan!?
 
Nåja, annars finns inte så mycket att säga...
Har så mycket tankar i huvudet om allt, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dom tankarna.
Egentligen borde jag verkligen ta mig i kragen och prata med någon proffisionell eller något.. men jag kommer liksom aldrig dit..

Men en vacker dag.. en vacker dag..

Kommentarer
Postat av: Tezza

Jag tror verkligen på dig! Du har så mycket vilja men vi är rätt lika du o jag! Jag vill förändra min kropp o mitt förhållande till mat men det är svårt!
Massa styrkekramar!

2013-06-20 @ 06:26:10
URL: http://tezz87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0